Piotrków. Kampania wyborcza: ładny Chojniak i gospodarz Sokalski

Do wyborów samorządowych pozostało niespełna dwa tygodnie. Kandydaci na stanowiska prezydentów i radnych starają się robić wszystko, aby pozyskać wyborców skłonnych oddać na nich swój głos.

W Piotrkowie Trybunalskim kampania wyborcza przebiega nader skromnie, bo i budżety są niewielkie. Nie może więc być mowy o profesjonalnie zaprojektowanych i wykonanych materiałach reklamowych. Jedynym wyjątkiem są plakaty osób startujących z list Prawa i Sprawiedliwości, które zostały stworzone przez doświadczoną agencję reklamową.

Z ulotek, bilboardów i filmów spoglądają byle jak sfotografowani ludzie odziani w marnej jakości ubrania, wdzięczący się do wyborców. Portrety niektórych osób zostały poddane tak mocnej obróbce graficznej, że wyglądają nie tyle młodziej, co śmieszniej.

Kliknij, aby powiększyć.

Na przykład mgr inż. Krzysztof Chojniak z zawodu nauczyciel wiszący na płotach i budynkach zdaje się przypominać 20-letniego ministranta. Jest tak ładny i gładki, że jego oblicze może przyciągać wzrok nie tylko niektórych dyrektorek i dyrektorów szkół, ale także księży, stewardów, sprzedawców konfekcji, wizażystów, fryzjerów, tancerzy czy pielęgniarzy.

Kliknij, aby powiększyć.

Na elewacji narożnej kamienicy, stojącej na placu Tadeusza Kościuszki, pojawił się także dyrektor Tomasz Sokalski, jeden z konkurentów nauczyciela elektryka.

Sokalski, co niestety nie jest normą, przywiązuje duże znaczenie do wyglądu zewnętrznego. Zwykle jest ostrzyżony i starannie ubrany. Nie zakłada brązowych butów do ciemnego garnituru, jedynie czego mu brakuje, to porządnego zegarka.

Niestety na wyborczym bannerze wypadł nie najlepiej – ma spuchniętą twarz i dziwny jej wyraz, a ilość i wielkość napisów zdaje się przytłaczać fotografię z jego wizerunkiem.

Nic to jednak w porównaniu ze spotem, jaki KKW „TAK dla Piotrkowa” udostępnił w sieci internet. Tak infantylnego i źle pod każdym względem wykonanego materiału wyborczego nie było chyba w całej historii piotrkowskiej demokracji. Drażni już sam początek, kiedy dwóch ludzi depcze trawnik w ogrodzie botanicznym, dalej jest już tylko gorzej.

 

Trudno zgadnąć, co kierowało autorem filmiku, że wybrał takie, a nie inne lokacje i że w pierwszym rzędzie za liderem umieścił osoby wyglądające, jak bohaterowie filmu „Freaks” z 1932 roku.

→ (mb)

8.10.2018

• foto: Mariusz Baryła / GazetaTRYBUNALSKA.pl

 

 

25
0

10 thoughts on “Piotrków. Kampania wyborcza: ładny Chojniak i gospodarz Sokalski

  • 10/10/2018 at 19:24
    Permalink

    w dniu dzisiejszym mniej wiecej ok.godziny 14 niejaka bezradna Czubała z kolędą odwiedzała mieszkańców w ich mieszkaniach, dziwne praktyki

    3

    1
    Reply
  • 09/10/2018 at 10:23
    Permalink

    czy w zachodniej części Słowackiego ktoś wie o wyborach, bo po tej stronie torów, to prawie nikt nie mieszka.

    4

    0
    Reply
  • 08/10/2018 at 22:08
    Permalink

    ” dwóch ludzi depcze trawnik w ogrodzie botanicznym”
    A niech sobie depcze. O ile wiem, prawo tego nie zabrania, w odróżnieniu od parkowania na trawniku samochodu, co zrobił sztab Chojniaka?
    Czy jest w tym mieście Straż Miejska?

    https://iv.pl/images/48468220742592587393.jpg

    7

    3
    Reply
    • 09/10/2018 at 03:14
      Permalink

      Straż miejska, to formacja ubezwłasnowolniona. Zdjęcie pojazdu przekażemy do KMP w Piotrkowie. (red.)

      6

      1
      Reply
      • 09/10/2018 at 18:24
        Permalink

        Chojniak coraz bardziej bezczelny i zdesperowany. Dziś postawił przyczepę z kolejnym telebimem na trawniku przy ul. Dmowskiego, róg ul. Gałczyńskiego, przy sklepie PSS „Społem” naprzeciwko „Piomy”.

        6

        1
        Reply
  • 08/10/2018 at 21:15
    Permalink

    Jak zwykle, tendencyjny shit.

    3

    11
    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.