Formacja Chatelet. Dla pieniędzy można zrobić wszystko?

W ogólnopolskich mediach trwa kampania reklamowa serwisu pożyczkowego „wonga.com”. Jej twarzami są członkowie grupy kabaretowej Formacja Chatelet.

Współpraca trwa już dwa lata i jest z pewnością bardzo korzystna dla zespołu. Adam Małczyk, Michał Pałubski i Barbara Tomkowiak zachęcają do korzystania z usług firmy, która oferuje krótkoterminowe pożyczki i kredyty.

Gdy spojrzy się na terminarz występów Formacji zamieszczony na stronie internetowej (> link) widać, że kabareciarze nie mogą narzekać na brak zainteresowania ze strony publiczności, a mimo to, sprzedają swój wizerunek spółce wyceniającej produkty finansowe na szokująco wysokim poziomie.

Pierwszym kabaretem, który pojawił się w reklamach towarów komercyjnych był katowicki Mumio. Spoty promujące usługi telekomunikacyjne z udziałem Jadwigi i Dariusza Banasińskich oraz Jacka Borusińskiego okazały się prawdziwymi perełkami, do dziś wywołują uśmiech na twarzach (> link).

W przypadku „wonga.com” mamy do czynienia z nieskomplikowaną treścią, którą próbują ożywić występujące w reklamie osoby robiąc osobliwe miny i wdzięcząc się do widowni. Całość wypada dość przygnębiająco. Jednak nie to jest najbardziej bulwersujące, lecz produkt, który zachwala trójka kabareciarzy. Czy dla pieniędzy można zrobić wszystko?

→ (kk)

21.10.2017

• foto: screen youtube.com

 

 

4
4

4 thoughts on “Formacja Chatelet. Dla pieniędzy można zrobić wszystko?

  • 27/02/2018 at 17:55
    Permalink

    Kabaret spoko, ale reklamować lichwę to wielkie poniżenie tego zespołu.

    3

    1
    Reply
  • 24/10/2017 at 20:29
    Permalink

    Zubożyliście treść wpisu w porównaniu z tym, co było wcześniej. Nie chcę wiedzieć, dlaczego.

    Wonga-sronga i pozostałe instytucje tego typu to lichwa, która podobno w Polsce jest zakazana.

    Tak zwany „kalkulator” wongi jest dostępny i wynika z niego jasno, że to lichwa. Dlaczego więc ten niebieski prostokąt zniknął z tekstu?

    Każdy orze, jak może. Nie każdy jest pupilkiem władzy i siedzi w miejskim kabarecie w roli bezkarnego złodzieja z apanażami, że daj Panie Boże, każdemu.

    Pałubski zarabia na życie. Został wynajęty do roli; taki los aktora.

    No, proszę Państwa, chyba nie będziemy sądzić aktorów po rolach? Raczej, jak je odegrali, może?

    Wiem, są ludzie, których IQ nie przewyższa numeru moich butów, i ci trzaskają na ulicy po pyskach aktorów, którzy grali morderców, gwałcicieli, nazistów… Ale to tylko dowód najwyższego uznania. Zawsze twierdziłam, że być spoliczkowanym przez chama i idiotę – to zaszczyt.

    7

    6
    Reply
    • 20/02/2018 at 18:34
      Permalink

      Nie krytykuję występów w reklamie, ale już produkt, który reklamują- tak. Kabareciarze komentują rzeczywistość, w której żyjemy, więc reklamowanie para banku? lichwy? Namawianie do wzięcia kredytu gdzie RRSO wynosi ponad 300% jest po prostu żenujące.

      4

      1
      Reply
  • 22/10/2017 at 18:50
    Permalink

    Ich występ w Piotrkowie był słaby. Takie nic nowego, stoją w miejscu, wciąż te same schematy i te same głupie miny. Przykro, że taki zdolny mężczyzna jak Michał marnuje się w takim nijakim towarzystwie i dla kasy poniża się w reklamach.

    9

    5
    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.