Dożynki Prezydenckie: oferta turystyczna Piotrkowa Trybunalskiego

Z uwagą obserwujemy starania piotrkowskiego Centrum Informacji Turystycznej i Referatu Kultury, Sportu i Promocji Urzędu Miasta na rzecz wypromowania Piotrkowa jako zagłębia turystycznego.

Tym razem zjednoczone siły obu instytucji zaprezentowały przebogatą ofertę Piotrkowa Trybunalskiego podczas Dożynek Prezydenckich w Spale.

– Oczywiście, nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie przygotowali mnóstwa atrakcji. Pewnie mało kto na dożynkach będzie mógł dać Państwu taki zastrzyk adrenaliny jak my! A to wszystko dzięki uprzejmości PeTe Skydive, który ufundował główną nagrodę w sobotnim konkursie. A nagroda to… skok ze spadochronem – zapowiada Marta Janik, kierownik Centrum Informacji Turystycznej – napisano na urzędowej stronie „piotrkow.pl” (> link)

Dozynki-Spala-promocja-CIT-FB-2
Kliknij, aby powiększyć.

Na dostojnie wyglądającym stoisku pojawiły się przedmioty wspomagające cała akcję; był więc kamionkowy kubek,  materiałowe torby na zakupy z napisem „Filmowy Piotrków”, olejek kąpielowy, kilka opakowań suszu piwnego, balony, zestawy składające się ze szklanki i czterech butelek piwa wyprodukowanego przez miejscowy browar, a także komplet ulotek reklamowych. Kram obsługiwali gustownie ubrani urzędnicy, dla których tło stanowiły trzy pionowe plansze promujące miasto, producenta piwa i szkołę skoczków spadochronowych.

Setki odwiedzających, wspaniała pogoda i niezapomniane wrażenia konkursowe. Tak wyglądał promocyjny weekend w Spale na terenie „Powiat Tomaszowski /Mazowiecki/” – napisał bezimienny autor na facebookowej stronie CIT-u. Dziękujemy sponsorom za wspaniałe nagrody o odwiedzającym Dożynki Prezydenckie za zainteresowanie naszym miastem (> link).

Komentarz

Promocję napojów alkoholowych mamy już zaliczoną. Teraz czas na dystrybutorów czy producentów dopalaczy, z których Piotrków słynie. Jesteśmy przekonani, że ten prosty zabieg marketingowy sprawi, że urzędowe stoisko będzie oblegane od świtu do zmierzchu, a kto wie, może powstaną społeczne listy kolejkowe?

Później wóda i twarde narkotyki. I wtedy już nie setki, ale setki tysięcy ludzi odwiedzą niebieski namiot, który od wielu lat wraz z zawartością osobową i rzeczową jest najbardziej obciachowym elementem rozmaitych mikserów, dożynek, targów i zlotów od Helu aż do samiuśkich Tater.

→ (mb)

12.09.2016

#kulturaWysoka

• foto: facebook.com / CIT Piotrków

 

 

 

 

0
0

3 myśli na temat “Dożynki Prezydenckie: oferta turystyczna Piotrkowa Trybunalskiego

  • 13/09/2016 o 07:11
    Permalink

    Nie jestem już związana z Piotrkowem, ani tym bardziej z UM, ale jestem baaaardzo ciekawa jaki pomysł na promocję miasta na przasnej imprezie miałby autor artykułu. Krytyka za krytyką, niezależnie od działań. Znam dożynki spalskie lepiej niż ktokolwiek inny i tym razem uważam, że promocja odpowiednia do grupy docelowej

    0

    0
    Odpowiedz
    • 13/09/2016 o 08:18
      Permalink

      Katarzyna napisała: „promocja odpowiednia do grupy docelowej”.

      Chyba trafniej ująć tego nie można. Teraz proszę o określenie „grupy docelowej”. Być może problemem jest samo założenie, fundament – czyli ta tzw. grupa docelowa.

      1

      0
      Odpowiedz
  • 12/09/2016 o 21:35
    Permalink

    A por? Pora nie promowali?! W takim razie Patykowa do dymisji!!!

    1

    0
    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.