Dwie prawdy Bąkowicza

Władze Piotrkowa Trybunalskiego szczególną wagę przywiązują do swojego medialnego wizerunku. Na podtrzymywanie lukrowanego, a częstokroć nieprawdziwego obrazu miasta rocznie wydatkowane jest ponad pół miliona PLN.

Tydzień temu kierownik Biura Prasowego UM Bąkowicz pochwalił się wynikami oglądalności strony internetowej „piotrkow.pl”. W zamieszczonej notatce czytamy m. in., że w 2015 r. witryna miała 200 tys. wejść, co przełożyło się na 1,6 mln odsłon i że czytelnikami zamieszanych tam materiałów są internauci m. in. z Australii, Rosji, Niemiec, Kanady, Ukrainy, Norwegii, Kenii.

Bakowicz Jaroslaw
Ignorant Bąkowicz.

Bąkowiczowi, który już od dawna posiada ksywę „Ignorant”, nie będziemy psuć dobrego nastroju, natomiast Czytelników „GT” poinformujemy, że statystyki generowane przez programy zliczające ilość wejść na strony, pokazują wartości zbiorcze, w których skład wchodzą m. in. aplikacje rozsyłające spam, roboty indeksujące z kilkudziesięciu wyszukiwarek itp., czego w żaden sposób nie można uznać, za fizyczne odczytywanie treści produkowanych przez Bąkowicza.

Ponadto, kiedy podzielimy roczną ilość „odwiedzających” przez 365 dni daje to zaledwie 548 odwiedzin dziennie. Zaiste wynik godny pozazdroszczenia. Gdyby Bąkowicz nie był drobnym klakierem, a solidnym dostawcą treści, napisałby, jakie są koszty prowadzenia miejskiej witryny, a wtedy można byłoby wyliczyć cenę dotarcia przypadającą na jednego gościa.

Portal bije rekordy tv p
Oglądalność TV Piotrków.

W skład aparatu propagandowego chojniakowskiego folwarku wchodzi także urzędnicza Telewizja Piotrków w całości utrzymywana przez gminę, czyli przez nas wszystkich. Ten twór, pochłaniający rocznie setki tysięcy złotych, posiada kanał na platformie YouTube. Kiedy przyjrzymy się ilości wyświetleń pierwszych 12 zamieszczonych filmów – włos staje na głowie, gdyż ich sumaryczna oglądalność to 4218, co w przeliczeniu na jeden obraz daje 352 wyświetlenia! Gdyby w grę wchodziły prywatne pieniądze taki biznes już dawno zostałby zlikwidowany, jako generujący potężne straty, ale że środki są gminne czyli „niczyje” urzędowi miasta to absolutnie nie przeszkadza. O tym Bąkowicz także zapomniał poinformować mieszkańców Piotrkowa.

„Gazeta Trybunalska”, jako medium chętnie dzielące się pomysłami, proponuje, aby Bąkowicz podsunął Chojniakowi autorską propozycję zorganizowania stoiska z turystyczną ofertą Piotrkowa na Langata Grocery Market w stolicy Kenii – Nairobi, gdzie można by zaprezentować szeroki wachlarz atrakcji takich jak „Trakt Wielu Kultur” i „Filmowy Piotrków”. Ludzie z Czarnego Lądu, jak wynika z przedstawionych danych, chętnie interesują się tym, co dzieje się w Piotrkowie.

→ Mariusz Baryła

8.01.2016

• foto: goldenline.pl

 

 

1
0

3 myśli na temat “Dwie prawdy Bąkowicza

  • 09/01/2016 o 13:50
    Permalink

    Panie Baryła, niech Pan spróbuje napisac, kim jest ten Bąkowicz i jakim cudem, tj. za czyją protekcją został tym dyrektorem propagandy Chojniaka, bo to byłaby sensacja sezonu.

    1

    0
    Odpowiedz
    • 11/01/2016 o 08:59
      Permalink

      Podaj trochę więcej szczegółów 🙂

      1

      0
      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.